En weer verder

31 augustus 2021 - Pamplona, Spanje

Koffer weer gepakt, tot nu toe valt het weer een beetje tegen, Niet nat maar kouder dan verwacht. Maar weiger toe te geven aan dikke vesten, die ik eigenlijk ook niet bij me heb. En ben gewoon niet in de mood iets te kopen wat niet echt leuk is, of veel te duur. Dus met flodderblousje de auto in, niet zeuren vandaag zal t warmer worden we gaan richting t zuiden! Willem zit met jas in de auto wat ik weer overdreven vindt, we maken er al grappen over het feit dat we wol en breinaalden moeten kopen. Nu is mijn vraag wie gaat er breien want ik heb andere plichten, en breien is echt niet rolbevestigend .... toch. Mijn moeder had een hele grote breimachine die heb ik niet bij me en wil ik ook niet, bedenk me nu waar is dat ding gebleven ?

om de 2 uur stoppen we even, lopen een rondje om de auto, eten wat en weer door. Bij de eerste stop is de jas uit, en het is echt een lekker weertje vandaag, met 15c vertrokken nu 23c. En zo bereiken we in de middag Hotel Chateau La Chèze te Floirac . De naam is sjieker dan de situatie. Het is een chateau met prachtige tuin maar ingericht met ikea en plastic. Dus jullie begrijpen dat we lichtelijk geïrriteerd waren, maar moet niet zeuren t koste ook weinig.  Dus wij classificeren deze locatie als niet chateau waardig. Daarentegen was het eten wel lekker, maar veel te duur. Onze kamer was in de oude stal oid sanitair goed en schoon maar willem moest in bed gaan liggen dan kon ik naar binnen. Koffers buiten op t terras en zo was ook het bed. Geen oog dicht gedaan, ik lag op 5 cm2 en Willem in bed ....zo ongeveer, you get the picture. Ik heb staan zingen onder de douche dat we weer door mochten. In het oosten zeggen ze we trappen hem an......ik met piepende banden op naar Pamplona, Spanje.