Thuis en final verslag

3 oktober 2021 - Heerde, Nederland

We gooien de inhoud van de auto in de gang. Ik merk het is fris in huis verwarming geef ik een zwieper, na een glas.... je raadt het al, kruipen we tussen de klamme lappen. Ik denk morgen alles open en luchten.
Om 6.30 schrik ik wakker verhip alle lichten branden, en bedenk me dat ik heb zitten rotzooien met het hue systeem in huis voordat ik wegging. Dit als extra waakhond. Straks even uitzetten wat stom. Willem merkt niks het huis kan afbranden en dan wakker worden en zeggen “wat ruik ik”. Maar goed.... ik ben wakker en dan gaan mijn raders aan. En denk aan mijn moeder die ook zo onzinnig aan mijn bed kon staan als ik te laat thuisgekomen was “er is zoveel te doen”. Maak een kop koffie kijk is om me heen, en denk treurig die regen en wat donker niks an. Maar het moment suprème we gaan max halen om 9.00 uur dus ik maak snel Willem wakker en we gaan samen naar Vaassen. De dame zegt ohhh Max gaat weg hij is net nog gewassen. Ik krijg zijn paspoort en denk nu komt de genadeslag en krijg de rekening, ze zegt ach dat is een overnachting in een hotel... en ik denk dan waren we niet verder dan België gekomen. Maar we wisten het dus betaal en we mogen mee. Ik loop door naar zijn hok, hij ligt te slapen maar ik roep hem hij springt op kijkt verbaasd en begint te kwispelen en doet z’n kop naar beneden zodat ik zijn oren kan kriebelen. We zij herenigd! Buiten wordt ik op m’n schouder getikt een vrouw met tranen over haar wangen huilend. En vraagt naar mijn ervaring ze wil bijna niet op vakantie. Haar man staat erbij en zegt niks. ik zeg echt het gaat goed komen, ik weet het zeker.  Ga lekker op vakantie en geniet. Ik denk terug hoe naar ik het heb gevonden, maar max is blij en heeft thuis ook weer zijn plekjes herontdekt.
We gaan nu over tot de orde van de dag, hoop dat lezers mee hebben kunnen genieten. Zal de typefouten taalfouten nog herstellen als er een rustig moment zich voordoet. Allen bedankt voor de leuke reacties die we kregen onderweg en tot snel ergens. Kus

1. Jantien:
    3 oktober 2021
    Welkom thuis, voor jullie en voor Max!
    Mooie reis, dank voor de verhalen.
  2. TT:
    4 oktober 2021
    Leuke verhalen, fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen en kunnen terugkijken op een groot avontuur.
  3. Marie-José In der Maur:
    20 oktober 2021