Keuze stress en de brief

28 augustus 2023 - Heerde, Nederland

Achteraf toch weer lang geleden dat we door de wolken gingen. Gek eigenlijk zoveel gevlogen en dan ineens niet zo veel. Maar dan kom je nu bij de keuze 20 of 25 kilo met z’n tweeën.  Nog wat trolleys om het geheel af te toppen.

weet niet hoe anderen dat doen maar ik leg altijd alles klaar op het logeerbed. Schoon gestreken en vooral zomerproof kleding gaat die kamer in. Samen met willem nog even goede nieuwe shorts gekocht en langzaam veranderde de logeerkamer in een gestreken ontploffing. Dus toch weer keuzes hoeveel rokjes, jurkjes sandalen.  En hoeveel mag je meenemen, keuzestress!!!

Geachte heer Transavia

Hierbij wil ik u goed informeren zodat uw personeel niet met boetes gaan strooien, afgelopen maanden ben ik 10 kg afgevallen, ja knap ben er trots op. Nu u deze kilo’s dus niet hoeft te vervoeren aan menselijk vlees cq vet,  ga ik ervan uit zonder tegenbericht, dat we deze  kilo’s nu als bagage mee kunnen nemen.
vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd

met vriendelijke groet en dank want dat jurkje met die slippers, staat echt heel leuk!

Uiteindelijk met de tip alles opgerold maar dan ook alles is het gelukt. En moet zeggen het is even een klus maar eigenlijk ook weer niet. Nu kijken of die linnen shirts echt minder kreukels vertonen

En dat is zo, alles heel netjes de koffer uitgekomen