Stukkie toeren

14 augustus 2021 - Heerde, Nederland

Roadtrip : Heerde,Gelderland ..... Alte, Portugal

Lieve allemaal,

Tegenwoordig als we op vakantie mogen kunnen en gaan, maken we foto’s met onze telefoons,  maar van echt naslagwerk komt nauwelijks of niks terecht. Deze keer gaan we het anders aanpakken, via deze blog gaan we onze ervaringen delen. En zo bewaren we onze nieuwe herinneringen met na afloop een echt fotoboek met verhalen. Dus kunnen jullie op deze hippe manier als wat vliegen op onze schouders meereizen tijdens onze roadtrip. Is weer eens wat anders dan een retourtje Faro, ach ja dit jaar is een jaar van uiterste .....de één gaat op de fiets de ander met de auto.

Met alle respect,  maar voor een rugzak met hippe stappers zijn wij niet uit t juiste hout gesneden. Dus goede raad is duur, met enige planning mbt to do/to see/to sleep is de heenreis in grote lijnen uitgestippeld. We kijken nu al uit naar de leuke plaatsen die we zeker gaan bezoeken

De auto heeft nieuwe banden en na een beurt heeft hij er reuze zin in....hopen we. En dan onze  hond Max,  zuchtend en puffend hobbelt hij bij warme dagen door de tuin, de schaduw is dan z'n beste vriend. Dus hebben we toch maar een goed hondenpension gereserveerd. Dit lastige aflevermoment moet nog komen, daar kijken we dus écht niet naar uit!

Voor nu is er nog veel te doen, huis verzorgen, wassen, inpakken, organiseren van Certificats qualite de L’air tot het checken van de tolbadge, vaccinaties op orde, gele boekjes, en brieven dat we diverse regels accepteren (wie had dat kunnen denken in Europa) en nog wat spullen inslaan her en der. Maar als dit alles achter de rug is.......op 27/8 ploffen we achter het stuur en komen we vanzelf hier terug, en beginnen we aan onze kleine 3000km enkele reis.

Tot dan

Liefs

Willem & Carol

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    14 augustus 2021
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!